Jesus er veien, sannheten og livet

For så høyt har Gud elsket verden at Han gav sin sønn den enbårne, forat hver den som tror ikke skal fortapes, men ha evig liv. Joh 3.16

torsdag 28. november 2013

Salige visshet Jesus er min

Salige Visshet Jesus er min 

Han er min hyrde kaller meg sin

Salige visshet allting er vel

Jesus har kjøpt meg, legem og sjel.



Kor:

Han er min glede, han er min sang

Ham vil jeg prise livsdagen lang

Han skal jeg evig love hos Gud

Han er min brudgom jeg er Hans brud.



Allting jeg ga ham allting jeg vant

Evighetsdagen herlig opprant

Himlen er åpen engler fra Gud

Bringer til jorden kjærlighetsbud



Nå kan jeg hvile fullkommen glad

Sjelen kan ete Himmelens mat

Hjertet er renset, så har Han talt

Selv er jeg intet Jesus er alt.



Salvet med Ånden, kjærlighet stor

Døpt i fra himlen etter hans ord

Ild på min tunge ild i min barm

Han har meg fylt med kjærlighet varm.
                                                                    Fanny J. Crosby

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar