Jesus er veien, sannheten og livet

For så høyt har Gud elsket verden at Han gav sin sønn den enbårne, forat hver den som tror ikke skal fortapes, men ha evig liv. Joh 3.16

onsdag 27. november 2013

En underfull kilde

1.
 Jeg vet om en underfull kilde Hvor nåden hver dag er ny Den rinner ved aftenen stille Og sprudler ved morgen gry Der drakk jeg til sunnhet og helse. Ble renset i Lammets blod Jeg mottok Guds evige frelse Og tvettet i livets flod

2.
 Når motgang meg møter på ferden Det hender jo nu og da Ei intet jeg venter av verden Den alltid meg vil bedra Da skuer jeg opp mot Guds Himmel Og lovsangen lyder klar Selv Han som fra jordlivets vrimmel Skal også min sjel dit ta.

 3.
 Jeg vet om en stad som der venter Et hjem for Guds folk på jord Dit Frelseren Bruden sin henter Det lovet Han før Han fòr. Snart tiden er inne her nede Da rykkes vi opp i sky Før jorden får kjenne Guds vrede Er Bruden i sikker ly.

2 kommentarer:

  1. Gode minner med denne sangen fra musikklaget vårt:) Flott budskap vi har å dele!

    SvarSlett
  2. Gode minner med denne sangen fra musikklaget vårt:) Flott budskap vi har å dele!

    SvarSlett